Сборяново и Свещарската гробница
Re: Сборяново и Свещарската гробница
Вижте обаче приликата на Кибела от Рим (снимките на sum) и от открития храм на Кибела в Балчик.
Re: Сборяново и Свещарската гробница
Здрасти, Jonathan.
Гледал ли си филма за Индиана Джоунс и Кристалния череп? Помниш ли накрая на филма как 13-те фигури се събираха в една?
Нещо подобно се е случвало и в храма на Кибела в Свещари.
Ето повече подробности.
Трябва да се знае, че храмът на КиБал е строен за живите, а не за умрелите хора.
В него основно се практикувало медитации и, когато човек бил готов, тогава се изправял срещу Силата /Майката/, която му показвала неговите грешки в живота. Това е и смисълът на рисунката в храма. Осем от десетте Кибели съпровождат ездача и една от тях се транформира в греха, който е извършил. В случая това е прелюбодеянието. Точно заради това дясната му ръка е с четири пръста, защото липсващия пръст изразява, че човекът има само един грях.
Ако мъдрецът бил праведен тогава Кибела се събирала в едно /както е на филма за Индиана Джоунс и кристалните черепи/ и така ставала видима за него. След това е извеждала Съзнанието на човека извън Океана на Съзнанието и му е показвала реалността на двата пътя...
Преди 3 години писах във втората си книга за каменния саркофаг от Хеопсовата Пирамида. Уточних, че Голямата Пирамида е служела за ритуални практики, при които последователят е лягал в саркофага половин час преди полунощ. Помниш ли кое било най-висшето изживяване на ученика? Срещата с Великата богиня Изида, нали?
/Само да уточня, че Изида винаги е изобразявана с рога на бик, слънчев диск и змия на главата!/
Така че, същото са практикували и дедите ни в Свещари!
Обърни внимание на факта, че каменните саркофази от Хеопсовата пирамида и от Свещари нямат капаци. Защо? Защото никога не са служели за погребални обреди! Къде си видял ковчег без капак?
Разбираш ли вече защо твърдя, че в Свещари храмът е на Кибела и не е правен в чест на тракийски владетел и неговата съпруга?
В следващите си постове ще ви представя изумителни факти, от които няма как да не се убедите, че храмът е строен от 6000 до 5000 г.пр.н.е.!
Гледал ли си филма за Индиана Джоунс и Кристалния череп? Помниш ли накрая на филма как 13-те фигури се събираха в една?
Нещо подобно се е случвало и в храма на Кибела в Свещари.
Ето повече подробности.
Трябва да се знае, че храмът на КиБал е строен за живите, а не за умрелите хора.
В него основно се практикувало медитации и, когато човек бил готов, тогава се изправял срещу Силата /Майката/, която му показвала неговите грешки в живота. Това е и смисълът на рисунката в храма. Осем от десетте Кибели съпровождат ездача и една от тях се транформира в греха, който е извършил. В случая това е прелюбодеянието. Точно заради това дясната му ръка е с четири пръста, защото липсващия пръст изразява, че човекът има само един грях.
Ако мъдрецът бил праведен тогава Кибела се събирала в едно /както е на филма за Индиана Джоунс и кристалните черепи/ и така ставала видима за него. След това е извеждала Съзнанието на човека извън Океана на Съзнанието и му е показвала реалността на двата пътя...
Преди 3 години писах във втората си книга за каменния саркофаг от Хеопсовата Пирамида. Уточних, че Голямата Пирамида е служела за ритуални практики, при които последователят е лягал в саркофага половин час преди полунощ. Помниш ли кое било най-висшето изживяване на ученика? Срещата с Великата богиня Изида, нали?
/Само да уточня, че Изида винаги е изобразявана с рога на бик, слънчев диск и змия на главата!/
Така че, същото са практикували и дедите ни в Свещари!
Обърни внимание на факта, че каменните саркофази от Хеопсовата пирамида и от Свещари нямат капаци. Защо? Защото никога не са служели за погребални обреди! Къде си видял ковчег без капак?
Разбираш ли вече защо твърдя, че в Свещари храмът е на Кибела и не е правен в чест на тракийски владетел и неговата съпруга?
В следващите си постове ще ви представя изумителни факти, от които няма как да не се убедите, че храмът е строен от 6000 до 5000 г.пр.н.е.!
Р.Ч.
Re: Сборяново и Свещарската гробница
Майко мила ...
...
Sum, тя работата била много сериозна
Да, гледал съм споменатия от теб филм и помня много добре момента, когато въпросните 13 фигури се събраха накрая. Супер яко сравнение! Поне за мен в известна степен вече е разбираемо това, за което пишеш.
Представям си що за преживяване е била тази среща с Кибела...
Спомням си, че в главата за Ташкан (8 част на втората книга) беше писал за практиките, които са извършвани в тази пирамида. Но кой да обърне достатъчно внимание тогава... Там в прав текст пишеш, че "Върхът на тази практика била, срещата с Изида."
Всъщност, когато Мойсей влиза в саркофага, годината е около 1240 пр.н.е., което би трябвало да е много по-късно от описвания от теб период. Т.е. разбирането, което са влагали при практиката най-вероятно вече е било изменено и учениците са стигали само до пластовете на Космическия Ум. Съответно младия ученик е контактувал именно със съзнание от тези пластове - самия Ташкан Ал-Бин.
Ясна е работата.
За друго обаче ми стана много смешно
, понеже пишеш за т.нар. "ковчези", пък без капак.
Ами интересна работа наистина... Ама по-лесно е 'НА'учените да ги нарекат ковчези, защото идеално пасва на скалъпената теория, че мястото е гробница на тракийски владетел и жена му. Така въпросите стават излишни.
Ама най-ми е смешно като се сетя, че щеш-нещеш ти назначавали екскурзовод на групата (гид, или както му е там думата).
Това е нещо като да сложат папагал да учи други папагали да приказват ...
...
Е-е-е-й голяма лудница, ше знаиш
Значи плащаш си таксата за вход, при това доста солена, при което получаваш гид (охрана-папагал), който следи да не вземеш да снимаш някоя реликва и да не вземеш да задаваш много въпроси (от непозволените).
През цялото време ти парпаниса някакви врели-некипели (тип промивка на мозъка) и декламира стихотворения кое какво е. Целта е да не вземе да ти хрумне че това не е гробница, още повече да не би да ти се пръкне греховната мисъл, че обекта е по-стар от 3 век пр.н.е. Предполагам и че повечето места в храма са оградени, за да не се доближаваш твърде много - позната работа.
Бреййй ... аз се чудя защо изобщо допускат външни хора...
Ама верно бе, то нали трябва някой лев да се събира, за да се поддържат разходите по върховната лъжа...
Ами това е положението, за мене е траги-комично... смея се... ама и яд ме хваща. Какво само вършат с такова съкровище.
Идва ми да взема една сопа.. и всичките папагалчовци наред... ама Господ си знае работата.
Ами значи... чакаме следващите факти.


Sum, тя работата била много сериозна

Да, гледал съм споменатия от теб филм и помня много добре момента, когато въпросните 13 фигури се събраха накрая. Супер яко сравнение! Поне за мен в известна степен вече е разбираемо това, за което пишеш.
Представям си що за преживяване е била тази среща с Кибела...
Спомням си, че в главата за Ташкан (8 част на втората книга) беше писал за практиките, които са извършвани в тази пирамида. Но кой да обърне достатъчно внимание тогава... Там в прав текст пишеш, че "Върхът на тази практика била, срещата с Изида."
Всъщност, когато Мойсей влиза в саркофага, годината е около 1240 пр.н.е., което би трябвало да е много по-късно от описвания от теб период. Т.е. разбирането, което са влагали при практиката най-вероятно вече е било изменено и учениците са стигали само до пластовете на Космическия Ум. Съответно младия ученик е контактувал именно със съзнание от тези пластове - самия Ташкан Ал-Бин.

Ясна е работата.
За друго обаче ми стана много смешно

Ами интересна работа наистина... Ама по-лесно е 'НА'учените да ги нарекат ковчези, защото идеално пасва на скалъпената теория, че мястото е гробница на тракийски владетел и жена му. Така въпросите стават излишни.
Ама най-ми е смешно като се сетя, че щеш-нещеш ти назначавали екскурзовод на групата (гид, или както му е там думата).
Това е нещо като да сложат папагал да учи други папагали да приказват ...



Е-е-е-й голяма лудница, ше знаиш

Значи плащаш си таксата за вход, при това доста солена, при което получаваш гид (охрана-папагал), който следи да не вземеш да снимаш някоя реликва и да не вземеш да задаваш много въпроси (от непозволените).
През цялото време ти парпаниса някакви врели-некипели (тип промивка на мозъка) и декламира стихотворения кое какво е. Целта е да не вземе да ти хрумне че това не е гробница, още повече да не би да ти се пръкне греховната мисъл, че обекта е по-стар от 3 век пр.н.е. Предполагам и че повечето места в храма са оградени, за да не се доближаваш твърде много - позната работа.
Бреййй ... аз се чудя защо изобщо допускат външни хора...

Ама верно бе, то нали трябва някой лев да се събира, за да се поддържат разходите по върховната лъжа...
Ами това е положението, за мене е траги-комично... смея се... ама и яд ме хваща. Какво само вършат с такова съкровище.
Идва ми да взема една сопа.. и всичките папагалчовци наред... ама Господ си знае работата.
Ами значи... чакаме следващите факти.

Re: Сборяново и Свещарската гробница
Jonathan, то това със забраната за снимки май си е редовна практика. Така лъжата си прикрива следите...
Преди време ходих в Александровската гробница. До Оригинала не можеш да припариш изобщо, защото бил в процес на разрушаване /от съдържанието на въздуха и т.н./ и евентуални посетители само щели да ускорят процеса.
Затова, недалеч от истинската гробница са направили копие /по обяснение на учените - абсолютно точно копие/, за да може хората да влязат и видят за какво иде реч.
Всичко хубаво, ама и на копието е забранено да се снима.
Ей това вече не мога да си го обясня.
През цялото време до мене вървеше една жена и внимаваше да не взема да направя някоя снимка без да искам.
Иначе ми взеха такса де, като за японски турист...
Големи пъзливци са! Сигурно това им е начина за защита, ако някой реши да си играе на "открий 10-те разлики".
Та като споменах гробницата до Александрово, вижте какъв интересен символ има точно на върха на купола: На мен малко ми напомня на Х-са, на който е седнала да си почива Кибела... макар, че /очаквано/ официалното тълкувание на учените за знака на купола, няма нищо общо с това.

Преди време ходих в Александровската гробница. До Оригинала не можеш да припариш изобщо, защото бил в процес на разрушаване /от съдържанието на въздуха и т.н./ и евентуални посетители само щели да ускорят процеса.
Затова, недалеч от истинската гробница са направили копие /по обяснение на учените - абсолютно точно копие/, за да може хората да влязат и видят за какво иде реч.
Всичко хубаво, ама и на копието е забранено да се снима.

През цялото време до мене вървеше една жена и внимаваше да не взема да направя някоя снимка без да искам.
Иначе ми взеха такса де, като за японски турист...
Големи пъзливци са! Сигурно това им е начина за защита, ако някой реши да си играе на "открий 10-те разлики".
Та като споменах гробницата до Александрово, вижте какъв интересен символ има точно на върха на купола: На мен малко ми напомня на Х-са, на който е седнала да си почива Кибела... макар, че /очаквано/ официалното тълкувание на учените за знака на купола, няма нищо общо с това.
Re: Сборяново и Свещарската гробница
Хм… значи имало и друга гробница, в която е забранено да се снима!?! Много интересно… Значи учените са направили копие на цялата гробница, за да не припарва човек до оригинала… Още по-интересно… При първа възможност ще я посетя.
Да се върнем към храма в Свещари.
Мисля, че вече е време да разясня за какво е бил ползван храмът на Кибела.
Обърнете внимание на следващата снимка. 1. Храмът, сниман отпред.
2. Това е груб чертеж на храма, погледнат отгоре.
Виждате, че в дясното помещение съм нарисувал медитиращи хора. Когато учениците били готови, тогава учителят е взимал един от тях и заедно отивали в другото помещение при 10-те Кибели. Двамата минавали през вратата и лягали в каменните саркофази. Обърнете внимание как са разположени телата им.
3. Каменната врата с лика на Кибела. Със стрелката посочвам къде е било мястото й в храма.
И сега най-важното.
Вижте на следващата снимка саркофазите, ползвани от ученика и от учителя. На лявата снимка със стрелка посочвам мястото, където лежал учителят. А на дясната снимка стрелката посочва, че погледът на учителя бил насочен към полусферата, където е рисунката!
Предполагам вече се ориентирате…
Ето накратко цялата история.
В стаята за медитации ученикът се подготвял, като отправял молби към Кибела да му покаже собствената му карма. След това идвал учителят и заедно отивали в стаята при Кибелите. Минавали през вратата на Великата богиня и лягали в саркофазите с молби към Майката да покаже кармата на ученика. След време Силата
/Кибела/ трансформирала самскарите от сърцето му и проектирала кармичните събития над ученика на полукръга.
Ето тук идва ролята на учителя. Позицията му позволява да възприеме татвичните картини, излизащи от сърцето на ученика. Поради тази причина е лягал с лице към рисунката!..
Рисунката е правена с въглен, но предназначението и е да покаже, че точно на това място са се появявали кармичните образи!
Когато бях в Свещари /в помещението със саркофазите/ прозрях древната практика. Честно казано много се чудих и не разбирах защо ученикът сам не е контактувал с Кибела?! Защо е било нужно такова съоръжение за нещо толкова просто /?!?!/.
Тогава осъзнах, че дори самата Кибела да покаже на ученика кармата му той няма как да възприеме картините, излизащи от сърцето му, защото умът е обусловен. Затова се налагало да има страничен наблюдател, който да възприеме картините. Това е учителят! Той е възприемал татвичните образи и е казвал на ученика каква е кармата му.
Вече ясно ли е всичко?
Да се върнем към храма в Свещари.
Мисля, че вече е време да разясня за какво е бил ползван храмът на Кибела.
Обърнете внимание на следващата снимка. 1. Храмът, сниман отпред.
2. Това е груб чертеж на храма, погледнат отгоре.
Виждате, че в дясното помещение съм нарисувал медитиращи хора. Когато учениците били готови, тогава учителят е взимал един от тях и заедно отивали в другото помещение при 10-те Кибели. Двамата минавали през вратата и лягали в каменните саркофази. Обърнете внимание как са разположени телата им.
3. Каменната врата с лика на Кибела. Със стрелката посочвам къде е било мястото й в храма.
И сега най-важното.
Вижте на следващата снимка саркофазите, ползвани от ученика и от учителя. На лявата снимка със стрелка посочвам мястото, където лежал учителят. А на дясната снимка стрелката посочва, че погледът на учителя бил насочен към полусферата, където е рисунката!
Предполагам вече се ориентирате…
Ето накратко цялата история.
В стаята за медитации ученикът се подготвял, като отправял молби към Кибела да му покаже собствената му карма. След това идвал учителят и заедно отивали в стаята при Кибелите. Минавали през вратата на Великата богиня и лягали в саркофазите с молби към Майката да покаже кармата на ученика. След време Силата
/Кибела/ трансформирала самскарите от сърцето му и проектирала кармичните събития над ученика на полукръга.
Ето тук идва ролята на учителя. Позицията му позволява да възприеме татвичните картини, излизащи от сърцето на ученика. Поради тази причина е лягал с лице към рисунката!..
Рисунката е правена с въглен, но предназначението и е да покаже, че точно на това място са се появявали кармичните образи!
Когато бях в Свещари /в помещението със саркофазите/ прозрях древната практика. Честно казано много се чудих и не разбирах защо ученикът сам не е контактувал с Кибела?! Защо е било нужно такова съоръжение за нещо толкова просто /?!?!/.
Тогава осъзнах, че дори самата Кибела да покаже на ученика кармата му той няма как да възприеме картините, излизащи от сърцето му, защото умът е обусловен. Затова се налагало да има страничен наблюдател, който да възприеме картините. Това е учителят! Той е възприемал татвичните образи и е казвал на ученика каква е кармата му.
Вече ясно ли е всичко?
Р.Ч.
Re: Сборяново и Свещарската гробница













Всичко което показа дотук като артефакти трябва да се ползва от кадърни археолози, а не от платени клакьори. Дано на младото поколение археолози им се отворят очите за нещата дето ги пишеш и обясняваш.. И да се научат да задават въпроси на своите професори и академици а не само „умно” да мълчат и слушат.
За мен всичко е ясно. В Свещари няма „царска гробница” , а има храм на Кибела. По шапката и змиите я познах

Re: Сборяново и Свещарската гробница
Много интересна практика, sum! Нещата се изясняват.
На мен ми направи впечатление начинът, по който учителят вижда кармата на ученика.
Всъщност целият храм е построен с тази цел, за тази практика. На самия ученик му е бил нужен друг, посветен, който да види информацията от самскарите му.
Всичко това ме навежда на мисълта, че по времето, когато е използван храма, знанието за самскарите вече е било изгубено.
Затова се е налагало използването на подобни храмове и описаните методи, за да могат последователите на Кибела да трансформират своята карма и да бъдат свободни. Единствено по този начин, чрез подобна практика и чрез учител, е било възможно информацията от собствената им самскарна решетка да бъде видяна и разбрана.
На другия безценен паметник - Мадарския конник, също липсва някаква символика за самскарите, което говори, че по времето когато е правен – 5500-5300 г.пр.н.е., знанието за самскарите вече е било напълно изгубено. И както sum беше писал в темата за Мадарския конник /по повод факта, че Премъдрите са си тръгнали от Земята/: „нямало кой да дава името на Атман на новородените деца… Затова е трябвало човек сам да извоюва свободата и независимостта си”.
Ето за това се е използвал и храмът до Свещари!
И още нещо си мисля...
Като контраст на всичко описано дотук, излиза че хората в днешно време използват това място просто за... зяпане...
Само ако знаеха и можеха да разберат какво е истинското му предназначение... но уви...
Съвременният човек има много да се учи.
На мен ми направи впечатление начинът, по който учителят вижда кармата на ученика.
Всъщност целият храм е построен с тази цел, за тази практика. На самия ученик му е бил нужен друг, посветен, който да види информацията от самскарите му.
Всичко това ме навежда на мисълта, че по времето, когато е използван храма, знанието за самскарите вече е било изгубено.
Затова се е налагало използването на подобни храмове и описаните методи, за да могат последователите на Кибела да трансформират своята карма и да бъдат свободни. Единствено по този начин, чрез подобна практика и чрез учител, е било възможно информацията от собствената им самскарна решетка да бъде видяна и разбрана.
На другия безценен паметник - Мадарския конник, също липсва някаква символика за самскарите, което говори, че по времето когато е правен – 5500-5300 г.пр.н.е., знанието за самскарите вече е било напълно изгубено. И както sum беше писал в темата за Мадарския конник /по повод факта, че Премъдрите са си тръгнали от Земята/: „нямало кой да дава името на Атман на новородените деца… Затова е трябвало човек сам да извоюва свободата и независимостта си”.
Ето за това се е използвал и храмът до Свещари!
И още нещо си мисля...
Като контраст на всичко описано дотук, излиза че хората в днешно време използват това място просто за... зяпане...
Само ако знаеха и можеха да разберат какво е истинското му предназначение... но уви...
Съвременният човек има много да се учи.
Re: Сборяново и Свещарската гробница
Точно така, ntsk. Знанието за самскарите вече е било изгубено и точно това предопределило направата на такъв храм.
Ако отидете някога в Свещари ви препоръчвам да заобиколите храма и да обърнете внимание какви идеограми има издълбани на задната стена /стрелката сочи към мястото/. Разбира се снимки на знаците няма никъде публикувани. Защо ли?.. В храма е забранено да се снима, но аз снимах… Така че вижте предците ни какво са издълбали в камъка: Предлагам да разделим знаците на две отделни групи, за да можем по-лесно да разсъждаваме по тях.
На следващата снимка показвам разделените знаци.
Хайде помислете виждали ли сте някъде къде има изобразени такива идеограми /заграденото с единицата/?
Ако отидете някога в Свещари ви препоръчвам да заобиколите храма и да обърнете внимание какви идеограми има издълбани на задната стена /стрелката сочи към мястото/. Разбира се снимки на знаците няма никъде публикувани. Защо ли?.. В храма е забранено да се снима, но аз снимах… Така че вижте предците ни какво са издълбали в камъка: Предлагам да разделим знаците на две отделни групи, за да можем по-лесно да разсъждаваме по тях.
На следващата снимка показвам разделените знаци.
Хайде помислете виждали ли сте някъде къде има изобразени такива идеограми /заграденото с единицата/?
Р.Ч.
Re: Сборяново и Свещарската гробница
Здравейте,
за първият символ намерих в Интернет, че е древни Хитски знак означаващ добър, здрав. За вторият символ, си спомням едно време като деца си играхме с конец и правихме различни фигурки и го предавахме от ръце на ръце. Та символа от играта се казваше "Биволско око".
Поздрави
за първият символ намерих в Интернет, че е древни Хитски знак означаващ добър, здрав. За вторият символ, си спомням едно време като деца си играхме с конец и правихме различни фигурки и го предавахме от ръце на ръце. Та символа от играта се казваше "Биволско око".
Поздрави
Таньо ||| Преживяванията разкриват действителността |||
Re: Сборяново и Свещарската гробница
Предавам се..
Тия прави черти и триъгълници нищо не ми говорят
А и този L.....






Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта