Петра
Re: Петра
SUM ме провокира с тези портали...
Ето една идея!
Преди време в темата „Сборяново и Свещарската гробница” написах следното за снимката от Лувъра:
„Ето една фигура на Великата богиня Майка Кибела, намираща се в Лувъра. Датирана е 2700 г.пр.н.е. Тя е с удължен врат, тялото и е камбановидно и на него е изобразена като че ли „престилка”, но по мое мнение това изображение символизира - портал.
Така, че тази кошероподобна или камбаноподобна форма на тялото на Великата богиня Майка не е случайно. Може би знанието заложено в тази фигура е, че Великата богиня Майка е ключът, вратата към Господната действителност.”
Но след коментара на SUM в тази тема ми дойде нещо на ум, една аналогия с неолитните храмове в днешна България. Вижте как изглежда скица на храма в Мезек погледнат отстрани /четвъртата снимка от колажа/.
След това нека погледнем към кошеровидния храм /стрелка №1/ през каменните врати /портали/ . Така погледнат храма през вратите/портите/ има удивитело сходство с неолитната кошероподобна или камбаноподобна фигура на Великата богиня Майка.
Както знаете на някой неолитни храмове камъкът на купола се премествал…
Така съзнанието на практикуващия в храма е можело да премине към Портала Слънце по пътя на Силата на Господ.
В този ред на мисли един приятел ме светна, че „удълженият врат на тялото на Великата богиня майка” е всъщност проекция на връзката между отвора на купола на храма и Слънцето, което ние българите наричаме Райчо, Райко и го изобразяваме в много случаи с човешки образ. Всичко това може да видите на колажа по долу. Удивително сходство нали!
Ето една идея!
Преди време в темата „Сборяново и Свещарската гробница” написах следното за снимката от Лувъра:
„Ето една фигура на Великата богиня Майка Кибела, намираща се в Лувъра. Датирана е 2700 г.пр.н.е. Тя е с удължен врат, тялото и е камбановидно и на него е изобразена като че ли „престилка”, но по мое мнение това изображение символизира - портал.
Така, че тази кошероподобна или камбаноподобна форма на тялото на Великата богиня Майка не е случайно. Може би знанието заложено в тази фигура е, че Великата богиня Майка е ключът, вратата към Господната действителност.”
Но след коментара на SUM в тази тема ми дойде нещо на ум, една аналогия с неолитните храмове в днешна България. Вижте как изглежда скица на храма в Мезек погледнат отстрани /четвъртата снимка от колажа/.
След това нека погледнем към кошеровидния храм /стрелка №1/ през каменните врати /портали/ . Така погледнат храма през вратите/портите/ има удивитело сходство с неолитната кошероподобна или камбаноподобна фигура на Великата богиня Майка.
Както знаете на някой неолитни храмове камъкът на купола се премествал…
Така съзнанието на практикуващия в храма е можело да премине към Портала Слънце по пътя на Силата на Господ.
В този ред на мисли един приятел ме светна, че „удълженият врат на тялото на Великата богиня майка” е всъщност проекция на връзката между отвора на купола на храма и Слънцето, което ние българите наричаме Райчо, Райко и го изобразяваме в много случаи с човешки образ. Всичко това може да видите на колажа по долу. Удивително сходство нали!
Re: Петра
Гениолнооооооооо
И толкоз просто че ще си оскубя брадата от кеф
Това си е баш откритие.
Значи графично храма ще изглежда само тялото на неолитната Майка. А когато слънцето е над храма и плочата в средата се отвори значи тогава се получава дългия врат от слънчевите лъчи........
а самото слънце става глава.
и ето ти я Великата майка. 






Значи графично храма ще изглежда само тялото на неолитната Майка. А когато слънцето е над храма и плочата в средата се отвори значи тогава се получава дългия врат от слънчевите лъчи........



Re: Петра
Страхотна идея!
Браво, men!
Това знание за Майката обръща историята… или по-точно изправя обърнатата история.
Нека видим за финал една удивителна снимка на храма „Манастира“ в Петра. Така като гледам набатееца на купола си давам сметка, че храмове с такива размери са се строяли само по времето на Баалбек /ок.9000 г.пр.н.е./:
viewtopic.php?f=3&t=236
А да не забравяме, че и по нашите земи могат да се видят оформени каменни блокове с подобни размери:
viewtopic.php?f=3&t=379&start=70
Все пак се питам дали Петра не е от онези „седем града“, за които пише в текста от манастира в Лхаса?
Как мислите дали не открихме третия град…

Браво, men!


Това знание за Майката обръща историята… или по-точно изправя обърнатата история.
Нека видим за финал една удивителна снимка на храма „Манастира“ в Петра. Така като гледам набатееца на купола си давам сметка, че храмове с такива размери са се строяли само по времето на Баалбек /ок.9000 г.пр.н.е./:
viewtopic.php?f=3&t=236
А да не забравяме, че и по нашите земи могат да се видят оформени каменни блокове с подобни размери:
viewtopic.php?f=3&t=379&start=70
Все пак се питам дали Петра не е от онези „седем града“, за които пише в текста от манастира в Лхаса?
Как мислите дали не открихме третия град…
Р.Ч.
-
- Мнения: 451
- Регистриран: 18 окт 2010, 19:04
Re: Петра
Здравейте,
И така трите града са Баалбек, Палмира и Петра. Те са на Арабския полуостров в средата, юг и запад. Другите четири града, мисля, че са в посока Иран, Ирак,Индия и на север - Турция и балканите. Допускам също разположение на север от Черно море и на запад от България в посока Англия. Трябва да има огромни градежи и огромни елементи подсказващи за Знанието. В летописа от Лхаса се дава само бройката на градовете с открити храмове - седем. Нямаме други жокери.
Идва времето да ги научим!
В очакване съм!
Успех!
Честит Българин
И така трите града са Баалбек, Палмира и Петра. Те са на Арабския полуостров в средата, юг и запад. Другите четири града, мисля, че са в посока Иран, Ирак,Индия и на север - Турция и балканите. Допускам също разположение на север от Черно море и на запад от България в посока Англия. Трябва да има огромни градежи и огромни елементи подсказващи за Знанието. В летописа от Лхаса се дава само бройката на градовете с открити храмове - седем. Нямаме други жокери.
Идва времето да ги научим!
В очакване съм!
Успех!
Честит Българин
Re: Петра
Забравих да покажа още едно „случайно“ сходство...
В предните постове представих сравнение между стъпаловидните форми на Петра и една огърлица от Несебър. Нека си ги припомним: Странното обаче е, че абсолютно същите форми виждаме отгоре на храма на Бал в Палмира: Както знаете в храм случаен елемент няма.
При това положение да се чуди и мае човек какво прави в храма на Бал този символ? Нали е патент на африканското племе, което е развихрило строителните си умения в Петра?
...Излиза, че набатейците са ходили до Сирия да строят храма на Бал. Което твърдение, от където и да го погледна, си е доста смешно.
В предните постове представих сравнение между стъпаловидните форми на Петра и една огърлица от Несебър. Нека си ги припомним: Странното обаче е, че абсолютно същите форми виждаме отгоре на храма на Бал в Палмира: Както знаете в храм случаен елемент няма.
При това положение да се чуди и мае човек какво прави в храма на Бал този символ? Нали е патент на африканското племе, което е развихрило строителните си умения в Петра?
...Излиза, че набатейците са ходили до Сирия да строят храма на Бал. Което твърдение, от където и да го погледна, си е доста смешно.
Р.Ч.
Re: Петра
Нещо пропуснато от Петра:
http://nabataea.net/sagara.html
http://nabataea.net/sagara.html
http://nabataea.net/ssiq.htmlThe amazing snake monument takes a bit of a scramble to see.
Bottom: If you look carefully, this niche has a god block with a crescent above it.
Re: Петра
Древните мегаструктури - Петра
източник: ТВ Нешънъл Джиографик България (Фокс)
година: 2008
времетраене: 47 минути
аудио: българско
Ето и линк: http://0.arenabg.com/torrents/185077/
източник: ТВ Нешънъл Джиографик България (Фокс)
година: 2008
времетраене: 47 минути
аудио: българско
Ето и линк: http://0.arenabg.com/torrents/185077/
бикът от Пловдивските тепета
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост