Храмът „Голямата Арсеналка”

Jonathan
Мнения: 293
Регистриран: 02 мар 2009, 00:24

Re: Храмът „Голямата Арсеналка”

Непрочетено мнение от Jonathan » 05 апр 2011, 17:03

И аз се хванах за главата вече...Свидетели сме на уникална технология , това поне става ясно до тук!
Има резон в това, което им хрумна на дион и иво.
Сега остава да разберем каква е била и ролята на човека, който седи на пейката и мантрува :?:
Продължавам да си мисля, че май древните са си измайсторили огромна батерия.... :)

sum
Мнения: 2508
Регистриран: 15 дек 2012, 13:10

Re: Храмът „Голямата Арсеналка”

Непрочетено мнение от sum » 05 апр 2011, 17:26

:D
Вече разбирате какво точно се е случвало. Когато храмът се е отварял кристалът и ученикът вече били по местата си. Слънцето докосвало маркера и ученикът започвал да мантрува, като призовавал Силата. И така около 15-20 мин, докато Слънцето достигне другия маркер.
През това време кристалът насочвал татвичните потоци към купола, от където се разпростирали по кошаровидната конструкция надолу и така татвите достигали до кръговете на пода, а от там към центъра с кристала. Тоест в кръглото помещение се получавало едно постоянно татвично движение на Силата, извикана през Слънцето, която кристалът насочвал нагоре и по стените надолу.
След известно време се получавало… как да кажа… насищане на Силата в храма, тоест получавало се е нещо като критична точка. Тогава идва ред на черния камък, който е поставен точно на това място /черните стрелки/:
22.jpg
Неговата функция е нещо като изолацията на кабела, по който тече ток. Тоест ролята му е да прекъсне връзката и да насочва... ще се сетите... А, Иво, много на място забеляза, че „камъните са барани и образуват един такъв разчекнат ипсилон” /третата снимка/… Това не е случайно.

Хайде сега да помислим ЗАЩО знакът на Силата /Майката/, който е направен на пода сочи към… касата на вратата? Каква ли ще да е неговата роля?..
Помислете… близо сме до финала. :D
Р.Ч.

dion
Мнения: 48
Регистриран: 06 сеп 2010, 19:20

Re: Храмът „Голямата Арсеналка”

Непрочетено мнение от dion » 05 апр 2011, 19:07

Хайде сега да помислим ЗАЩО знакът на Силата /Майката/, който е направен на пода сочи към… касата на вратата? Каква ли ще да е неговата роля?..
sum,ти верно беше казал че разполагаме вече с всички елементи, просто трябва да сглобим пъзела.
аз обаче бях забравил за касата на вратата и по точно това дето обсъждахте, че е стояло над нея ,но поради една или друга причина го няма вече!
Ето за този елемент /по точно следите от него / ставаше въпрос, долу съм оградил и къде горе долу се намира черния камък:
kasa.JPG
Значи чрез черния камък силата се насочва към касата на вратата и после тръгва нагоре и отива до този елемент, прав ли съм?
Това означава ли, че елемента който е стоял над вратата е последната "спирка" на силата? какво е ставало след това? Наистина къде остава медитиращия в цялата работа... ::thinking::
А това с ипсилона ми е познато от форума, но не мога да се сетя къде беше писано за него. мисля, че обясняваше движението на силата в крешака.
Живей свободен, за да умреш свободен

miroki
Мнения: 730
Регистриран: 31 авг 2010, 14:11

Re: Храмът „Голямата Арсеналка”

Непрочетено мнение от miroki » 05 апр 2011, 22:39

Мислех, че над вратата ще е огледалото за да засили ефекта от камъка , като насочва още към медитиращия. Но пък ако беше само огледало , защо ли им е да го махат??
Уеб дизайн и изработка на сайт! http://www.sitemiroki.net
Всичко за ездата: http://www.nomadendurance.eu

иво

Re: Храмът „Голямата Арсеналка”

Непрочетено мнение от иво » 06 апр 2011, 10:06

:shock: Аааааа.... това вече е много яко.. значи като се отвори храма кристала прави лъч нагоре и така се облива с татви помещението.. След туй става (както казва sum) нещо като насищане и се оформя лъч..който променя посоката си и поема към касата на вратата..и по-точно към оная изджагърканата фигура ::thinking:: :) Изумително.. значи в храма първо имаме фонтан от татви.. а после се оформя лъч който минава по знака на Кибела и после по вратата нагоре към фигурата.
Туй обяснение за лъча в храма наш’те учени никога няма да го приемат *no* *no*

sum
Мнения: 2508
Регистриран: 15 дек 2012, 13:10

Re: Храмът „Голямата Арсеналка”

Непрочетено мнение от sum » 06 апр 2011, 11:09

Невъзможно е да се налива вода в пълна чаша.
Всичко, което пиша и обяснявам не е за сегашните, а за следващите, които идват след тях.

~~~~~~~~~~~~~~~

Иначе браво за прозорливостта! Това, което предполагате за лъча е точно така!.. Само да допълня, че след като достигне фигурата над вратата татвите не спират, а продължават своето движение обратно към кристала. Това е и смисълът на „разчекнатия ипсилон”… Припомнете си какво съм писал преди една година за Силата в темата за „Каменните полукръгове”:
„…Знаете, че, когато има пирамида с връх нагоре, тогава Силата не излиза от нея…
…Силата задържа ли се в средния пласт? Не. Защото пирамидата е отворена отгоре /Y/ и точно заради това пътя й продължава към първия пласт…
След като достигне първия пласт какво става?
Ами тръгва обратно надолу. И така тя постоянно се движи нагоре и надолу. После пак нагоре и пак надолу... и пак и пак...”
viewtopic.php?f=34&t=298&start=30

Ипсилонът в храма показва посоката на движение на Силата. Тоест, лъчът първо отива към фигурата над вратата, а после се връща обратно към кристала… и пак и пак...
Предполагам вече можете да си представите пълната картина на татвичното движение на Силата в храма.

...Всичко това се е случвало до момента, в който слънчевата пътека стигне до маркера /Бал с тоягата/. След това вратите на храма се затваряли.
Медитиращият оставал в същата поза на леглото, заедно с акумулираната татвична Сила.

И стигнахме до най-важното…
След като вратите се затваряли какво се е случвало в храма? /”това е въпросът”/
Р.Ч.

vergildido
Мнения: 102
Регистриран: 08 сеп 2009, 22:35

Re: Храмът „Голямата Арсеналка”

Непрочетено мнение от vergildido » 06 апр 2011, 11:18

аз имам една теория:когато насищането достигне киртичната точка медитиращия насочва силата към касата на вратата целта е да се получи нещо като щит и силата да не се губи а да остане затворена в храма през останалата част от годината докато може да се зареди на ново.Нещо като при съвременните молове като ги отопляват зимата как на входа където има голям поток от хора и вратите са постоянно отворени има завеса от горещ въздух която пречи на студения външен въздух да нахлуе вътре.

А за знака над вратата също имам предположение iYi знака на българите които визира връзката между атмана и великия свидетел.Затова така старателно са го премахнали за да не се разбере че траки и българи е едно и също въпреки че и науката вече го доказа чрез генното иследване.

Но това са си само мои теории

dion
Мнения: 48
Регистриран: 06 сеп 2010, 19:20

Re: Храмът „Голямата Арсеналка”

Непрочетено мнение от dion » 06 апр 2011, 11:53

вярно sum :IL това с ипсилона "Y" и посоката го бях забравил, сега прочетох постинга от линка и се сетих как беше. :)
Значи в крайна сметка Силата не се спира никъде..... ::thinking:: това ще рече, че като затворят вратите тя просто ще присъства в храма.
ако знака е бил този iYi значи ще има общо с практиката, която се е правила в храма.
Живей свободен, за да умреш свободен

Владимир

Re: Храмът „Голямата Арсеналка”

Непрочетено мнение от Владимир » 06 апр 2011, 12:31

Мен ми направи впечатление, че са хвърлени усилия за знака на пода. Така де искам да кажа ако важното е било само Силата да е в храма тогава нямаше да има нужда да се прави насочваш знак Силата да отиваа горе над вратата.
Значи лъча-Сила е по-важен отколкото самото присъствието на татвите в храма. По тази логика излиза, че целия този труд е заради лъча. А sum обясни, че той отива до изсечената фигура над вратата. Значи нещо ставало между лъча и фигурата. Иначе нямаше да се прави труда да се отвежда лъча до фигурата а щеше да има само насищане на татви в храма чрез кристала.
Дано да съм се изразил правилно какво искам да кажа.

bin
Мнения: 104
Регистриран: 04 сеп 2009, 14:55

Re: Храмът „Голямата Арсеналка”

Непрочетено мнение от bin » 06 апр 2011, 12:35

Силата, която се движи в пространството около кристала(пластовете на Крешака) се насочва към фигурата над вратата(полукръг-вход/изход от Крешака), излиза от Крешака и отива...при Бал, после обратно през полукръга в кристала и пак и пак...
С помоща на Силата, акумулирана в храма, чрез кристала, медитиращия осъществява осъзнат контакт с Бал. :o

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта