Shturman, на оригиналната композиция, която публикувахте ясно се вижда как човекът е прободен с нож:

- E9000455-Etruscan_carving,_2nd_century_BC-SPL.jpg (69.67 KиБ) Видяна 2667 пъти
А после представяте обработена снимка на същата композиция, на която ножът липсва:

- e90004cpc.jpg (86.97 KиБ) Видяна 2539 пъти
По-грозна лъжа аз също не съм виждал.
За празника определено ме развеселихте. Да бяхте копирали преди това какво пише за Есенните празници: октомври: Петковден (Петки) - 14 октомври, защото във вашето предходно копи-пейст ставаше въпрос за Илинден, който се празнува на 20 юли.
Нещо доста се объркахте…
Хайде първо си изяснете празниците, за да не изпадате повече в такива сконфузни ситуации.
Забравихте въпросите!!!
например следния: - А каква е разликата м/у колене на овен и убийство на бик?!
Shturman, никъде в поста си не съм писал, че на каменната графика е изобразено как одрисите колят овен. Писах: на две каменни графики, на които ясно се виждат хора /мало и голямо/ и в средата между тях овен до олтар.
Изказах предположение, че МОЖЕ да има някаква връзка с нашия Гергьовден, заради генетичната връзка между овен и агне. Но реално на плочите няма изобразено убийство. Има дете яхнало овен, което си е доста различно, като действие, от коленето:
От артефакта става видно, че предците ни са ползвали овните за нещо като кушия… овнешка кушия. Може би това е бил одриския празник за децата.
Както виждаш овенът не е убит, нито пък някой се кани да го убива. Къде си виждал да се убива овен с дете върху него?
Долу вляво има изписана графемата „Б”:
Така че за одрисите няма артефакти, че са колили животни, за да изпълняват кървави ритуали в чест на своите богове.
Може да са колили животни, но за храна… както правим и днес, но нямам данни да са почитали Бал и Кибела с кръвта на убити животни.
Ако вие имате такива артефакти за одрисите, моля, представете ги.